Anime İzle - Türkçe Altyazılı Anime İzleme Sitesi
Anime izlemek için en doğru adrestesiniz! Anizm, Türkiye'nin en köklü ve en güncel türkçe altyazılı anime izleme platformudur. 2013 yılından bu yana binlerce anime severin güvendiği sitemizde, her gün yeni bölümler eklenmekte ve en popüler animeler türkçe altyazılı olarak yayınlanmaktadır.
Sitemizde aksiyon, macera, romantik, komedi, bilim kurgu ve daha birçok kategoride anime izleyebilirsiniz. One Piece, Naruto, Attack on Titan, Jujutsu Kaisen, Demon Slayer gibi popüler animelerin yanı sıra, az bilinen yapımları da türkçe altyazılı olarak takipçilerimize sunuyoruz.
Neden Anizm?
- Günlük güncellenen anime bölümleri ile her zaman en yeni içerikler
- HD kalitede, hızlı ve kesintisiz anime izleme deneyimi
- Profesyonel fansub ekipleri tarafından hazırlanan türkçe altyazılar
- Mobil uyumlu tasarım ile her cihazdan rahatça anime izleyin
- Anime takvimi ile haftalık yayın programını takip edin
Hemen ücretsiz üye olun ve anime izlemeye başlayın! Tavsiye Robotumuz ile zevkinize uygun animeleri keşfedin.
Yorumlar
Söyleme şekilleri güzel olsada bana da Otaku-kun klişe geldi. Lakin çok felaket iyi söylüyorlar yani böyle son sahnede uzatıp söyletmesi bile filan yani. Gerçek ismini söyleseler şok filan geçiririm herhalde.
Temposu normal ve pek romantizm türü olsada aşina olmadığım bir işleyiş barındırıyordu benim için. Fena değil yine de tabi. Opening ve Ending niye bu kadar mükemmel onu anlayamadım bu arada. Cidden bu arada seriyi sırtlıyor o seviye op-ed yapmışlar. Serinin kendi değerinden daha yüksek opening ve ending'i var. Tüm bütçeyi bu iki güzel kızımızın gözlerine ve ending-opening'e filan ayırmışlar sanırım. Birde sıradışı bir çizim tarzı vardı onu da beğendim yani fizik çizimi normal yine ama yüz ile saçta bir başkaydı. Tabi yine Ijichi ve Amane için yapmışlar bunu başka göremedim sonrasında.
otaku-kun ne aw biri bana öyle dese gotune efes şişesi sokarım
Şu playeri sevemedim gitti, bir yerde donuyor ne kadar beklesen bile düzelmiyor 10 saniye atlayınca düzeliyor
Aincradda al dostum donma sorunu yok hemde
1.si gerçekten bizim gibi lere (otaku) iyi davranan gyaru yok bunu bilin aga şimdi bu sizi kandırıyo bunlar hep amerikanın oyunları olm kanmayın bunlara 2.si bu mc nin odunluk bende yok awk hayır yok yani ben de yani DİREKT !! odun olarak tanınan biriyim normalde...
Otaku ne awk ĞEPPWŞEÖEPEŞEŞ bunu diyen var mıdır la
ne diyim olm !?!??! yani amacım '' İNEK '' anlamındaki otakuyu kullanmak değil... de yani kullanımda bir yanlışlık göremiyorum :/
10:05 ağzının suyu akıyo awk!?!?!??!!
beklediğimden iyi finaldi
Güzel bir sezon finaliydi bence. Bunun da mangasına geçiş yapacağım...
havai fisek
Oh bitti sonunda editlerini görmicem(:
Bu yorumu silmek istediğinize emin misiniz? Bu işlem geri alınamaz.